Talare: Jenny Mattsson, Anna Maris och Simon Mogren
Moderator: Sofia Nygren

Videokurs: Du finner videon längst ned på sidan. Du kan behöva registrera dig för att få tillgång.

 

Många kulturföreningar som varit vana att anordna fysiska evenemang och få intäkter från dem, måste nu under coronapandemin tänka nytt kring vad man säljer, till vem och hur.

I detta webbinarium lär vi oss hur vi kan analysera vår egen verksamhet för att vaska fram vad vi har som går att skapa värde och intäkter av på nätet. Vi lär oss också hur vi praktiskt paketerar, når ut med och tar betalt för det vi skapar.

Mer om talarna:

Jenny Mattsson: Nationell PR & kommunikationsansvarig på Kulturens, tidigare verksam inom bl.a. public service.

Anna Maris: Journalist, projektledare och demokratikrigare. Har jobbat med digital folkbildning inom Studiefrämjandet, digital utveckling inom Sveriges Radio och digital utbildning på Fojo i Bangladesh.

Simon Mogren: Medieproducent, verksamhetsutvecklare på Kulturens och tidigare ordförande i Ung Media.

Registrering krävs

För att få tillgång till denna kurs måste du registrera dig.

Loading...